آقازاده، دکتر زهرا
تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
آهور، دکتر توران
ادراکات و چالشهای دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]
ا
استاد، امید
رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاسهای آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]
اسفندیاری، دکتر رجب
تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
اسلامی، رقیه
ادراکات و چالشهای دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]
انصارین، دکتر علی اکبر
مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]
ب
بلورچی، امین
تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
بهنام، دکتر بیوک
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
پ
پیرنجم الدین، دکتر حسین
شفای اخلاقی در برابر ترومای هستیشناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]
ج
جاویدشاد، دکتر مهدی
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
حسینی، دکتر سیده مریم
شفای اخلاقی در برابر ترومای هستیشناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]
خ
خاقانی نژاد، دکتر محمد صابر
آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]
خاکسار، محمدرضا
آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]
ر
رفیعی سخایی، سپیده
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
رمضانی، دکتر ابوالفضل
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
ز
زارع زاده، علی
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
س
سعیدی، دکتر مهناز
ادراکات و چالشهای دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]
سلیمانی، دکتر مریم
تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
سیفوری، دکتر زهره
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
ص
صالح، سحر
تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
صبوری، دکتر حسین
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
ع
علی سلیمی، دکتر اسمعیل
رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاسهای آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]
ل
لطفی متنق، رقیه
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
م
محمدی آچاچلویی، دکتر الهام
«زن مو قرمز»: تحلیلی زیستمحیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]
منتظرزاده، علی
تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]
ن
نعمتی زیارتی، امیرحسین
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
ی
یعقوبی نوتاش، دکتر مسعود
مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]